

Volkswagen T3 flatbed truck < 3.5t for sale by auction















































































































































































≈ $2,356
If you decide to buy equipment at a low price, make sure that you communicate with the real seller. Find out as much information about the owner of the equipment as possible. One way of cheating is to represent yourself as a real company. In case of suspicion, inform us about this for additional control, through the feedback form.
Before you decide to make a purchase, carefully review several sales offers to understand the average cost of your chosen equipment. If the price of the offer you like is much lower than similar offers, think about it. A significant price difference may indicate hidden defects or an attempt by the seller to commit fraudulent acts.
Do not buy products which price is too different from the average price for similar equipment.
Do not give consent to dubious pledges and prepaid goods. In case of doubt, do not be afraid to clarify details, ask for additional photographs and documents for equipment, check the authenticity of documents, ask questions.
The most common type of fraud. Unfair sellers may request a certain amount of advance payment to “book” your right to purchase equipment. Thus, fraudsters can collect a large amount and disappear, no longer get in touch.
- Transfer of prepayment to the card
- Do not make an advance payment without paperwork confirming the process of transferring money, if during the communication the seller is in doubt.
- Transfer to the “Trustee” account
- Such a request should be alarming, most likely you are communicating with a fraudster.
- Transfer to a company account with a similar name
- Be careful, fraudsters may disguise themselves as well-known companies, making minor changes to the name. Do not transfer funds if the company name is in doubt.
- Substitution of own details in the invoice of a real company
- Before making a transfer, make sure that the specified details are correct, and whether they relate to the specified company.
Seller's contacts




















Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Fuel types: Diesel
Bodytype: Pick-up
Mileage during intake: 244503 km
De T3 is een bestelwagen die werd geproduceerd van 1979 tot 1992 door Volkswagen. Het is de derde generatie van de Transporter-serie en wordt gekarakteriseerd door zijn vierkante ontwerp en achterin geplaatste motor. Verkrijgbaar in verschillende configuraties
waaronder personenwagens
bestelwagens en campers
stond de T3 bekend om zijn praktisch
ruim interieur en algemene betrouwbaarheid
Deze T3 is een zeldzaam “Enka”-model. Enka staat voor Einzelkabine
wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top
zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig
evenals een nieuwe tapijtset
Omdat dit een latere productie van de T3 is
heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's
zoals
stuurbekrachtiging
de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Das Deze T3 ist ein "Enka"-Modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 es un modelo "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Fotos de Zie VOORBEELD. (¡La parte superior de la caravana es niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Asuntoauton yläosa on niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam « Enka »-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits « enkele cabine » betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto’s. (Le toit du camping-car est niet aanwezig !)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals ; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort !
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Foto di Zie VOORBEELD. (Il top del camper è niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Camper top is niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 is een zeldzaam "Enka"-model. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Dach kampera jest niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 este un model "Enka". Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto. (Camper top este niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!
Deze T3 är en zeldzaam "Enka"-modell. Enka staat voor Einzelkabine, wat in het Duits "enkele cabine" betekent. De Enka-variant is specifiek een enkel-cabine pick-upversie van de T3 Transporter.
Deze Enka is zorgvuldig gerestaureerd en goed onderhouden. Het betreft een speciale variant met een toegangspunt in het midden van de achterwand. Dit is zo ontworpen voor het gebruik van een camper top, zodat mensen zich vrij kunnen bewegen van de cabine naar de camper zonder het voertuig te verlaten.
Zie VOORBEELD foto's. (Husbilens topp är niet aanwezig!)
Deze T3 werd oorspronkelijk in Duitsland geleverd en komt met documentatie / facturen die teruggaan tot de jaren '90. Een vers gespoten reservewiel is aanwezig, evenals een nieuwe tapijtset.
Omdat dit een latere productie van de T3 is, heeft het enkele upgrades ten opzichte van de eerdere T3's, zoals; stuurbekrachtiging, de JX 1600cc Turbodieselmotor (ongeveer 70 pk) en een manuele 5-versnellingsbak. Deze toevoegingen maken deze iconische VW-klassieker perfect geschikt voor het moderne verkeer en comfort!